Gudstjenester – samlet oversigt

Søndagsgudstjeneste

Hver søndag afholder Præstebro Kirke gudstjeneste kl. 10:30 og den sidste søndag i måneden krydres ugens prædiken med en musisk genre og tilhørende instrumenter og sangere, der på smukkeste vis forener prædiken, salmerne og musikken i løbet af gudstjenesten.

Hospitalsgudstjenester mm.

Præstebro Kirke holder desuden hospitalsgudstjenester for Herlev Hospitals indlagte hver anden tirsdag og alle 2. helligdagsgudstjenester afholdes på Center for Fordybelse og Tro (Herlev Hospital).

Andre gudstjenester

I løbet af kirkeåret afholdes også Kyndelmissegudstjeneste, Påskegudstjenester, Kr. himmelfartsgudstjeneste, Pinsegudstjenester, Skt. Hans gudstjeneste, Allehelgensgudstjeneste, Mortensaftensgudstjeneste, Julegudstjenester, Nytårsgudstjenester og Sang- og musikgudstjenester.

Gudstjenester for børn og familier

Sang- og musikgudstjenesterne til Halloween, Luciadag mm. henvender sig til børn og familier med efterfølgende fælles spisning og er et af de områder, som Præstebro Kirke har valgt at udvikle endnu mere med forskellige tiltag for; ”At være kirke for hele familien med fokus på børn og unge“.

Følg med i kalenderen for alle gudstjenesterne nedenstående.